--03042011--
Salam, Owh saje mahu ngeso (show off) ... saya punya new RB, haha tak dapat pakai tempat lain, kat spital pon jadila... Ni masa saya mahu discharge da... Tgh tunggu bill & farmacy clearance Sambil-sambil saya pun meng'bi-atch'kan (read: ngegeh/mengada-ngada) diri mengambil gambar kenangan ewah.... BTW mahu tanya, lawakah rupa saya pakai RB Aviator itu? Say rasa cool and boleh tahan sedikit la.... Sorryla saya tak cukup seksi, pucat nar bibir saya owh???? Ya baloon ya kawan saya bagi... haha saya sangat happy okeh!!! Gila happy masa dapat baloon saya rasa cam nembiak (read: budak-budak) sahaja....





Ak da dishcarge semalam, syukur... Thanx byk2 kepada member ak sorang itu yang sudi antar ak balik ke rumah.... mun da sihat kelak ak blanja makan okeh!!!...


Juga thanx byk2 yang mendoakan kesihatan ak... semoga korang pun sentiasa berada dalam limpah Rahmah-nya and berada dalam keadaan sihat wal- 'afiah


Ingat masa mula-mula check up itu hari, ak bilang sama kawan ak, hehe da sakit nie baru ingat pasal benda rebutlah 5 perkara, sebelum 5 perkara...


Jangan dowh jadi cam ak, time sakit baru nak ingat... adeh!


Balik rumah sampai around 1600hrs camtu, pastu pas maghrib ak tido, terlajak-lajak sampai kol 10 mlm, suddently dapat call, dari someone


A: Kitak apa khabar, gney dirik tek? (yada yada yada)

Me: Owh kamek bait-bait jak.. (yada yada yada)

Member: Oi!!! Kakak and mak ak maok ngabas kau knek tok ada maok pesan barang makan apa-apa kah?

Me: Oit... boh susah-susah... umah ak ngambo eh....


Haha rupenye member yang antar balik petang tadi, he's a sarawakian btw, malam tu terus datang melawat,angkut sekali sama mak and kakak dia... hu terharunye saya...


Datang-datang mak dia bagi la pantang itu pantang ini... ak pun angguk-angguk je... and cakap OK! OK! OK!... dengar la, cakap nak cepat sembuh kan???


Mulai hari nie, ak stop amik pain killer, pharmacist bilang, amik pain killer kalau betul-betul tak tahan, sebab yang dia bagi tu stock yang paling kuat la... begitula dia bilang... so ak pun ok saja... ikut... so far takdalah rasa painful... cuma ak tak boleh tengok cerita lawak, bukan lawak bodoh tapi lawak yang betul2 lawak


Anyway guys take care.....


--End--

Comments

Popular Posts