--Ahlan Wa Sahlan Ya 2011 =D --

Walaupun tahun baru masihi telah lama berlalu, tahun baru dalam hidup saya baru hendak bermula

Wah wah wah... saya sekarang tengah menghitung hari.... semoga cepatla berlalu February dan datangla March... kerana saya mahu ke opsho lagi =D

Punggung saya dah kegatalan, mahu naik kapal especially kerana saya akan pergi ke Pipeline Inspection!!!! Walaupun construction job sebenarnya lebih menyeronokkan saya rasa, tapi saya tak kisah as long as saya ke pesisir pantai lagi hehehe....

Labuan tunggu saya hokeh!!!

Hoi yeah.... rakan2 sekalian tolong-tolongla sangat-sangat doakan saya supaya murah rezeki, agar saya naik dan jarang turun.....

Tolong doakan juga saya tahan dari tekanan mental dan fizikal (tak sangat la) dan juga emosi semasa berkerja...

Tolong doakan semoga boleh melakukan yang terbaik untuk job kali ini

Tolong doakan semoga saya fokus dalam kerja saya

Saya nak kumpul duit... mahu siapkan rumah keluarga dan mahu beli macam-macam =) saya agak tamak dan boros, saya perlu banyak duit hahaha...

Saya juga mahu beli kereta idaman saya vroom vroom....

Saya mahu jalan-jalan ke luar negara

Saya mahu belanja keluarga dan kawan saya makan-makan

Saya mahu ajak Lee SHOPPING!!!!! sepuas-puas hati....

Oh saya rindu kawan saya Lee itu... Oh Lee sekiranya kamu membaca entri ini ingat... AKU RINDU GILAK NGAN KAU!!!

Oh tolong doakan saya ya, semoga rasa sedih saya akan hilang, semoga saya boleh merasa lagi bagaimana rasanya gembira, semoga dalam hati saya tidak membenci sesiapa, semoga saya menjadi lebih matang dalam membuat keputusan hidup, semoga saya tidak cepat nampak tua, semoga saya fit and healthy, segala-galanya lah...

Tolong doakan ya kawan-kawan yang amat saya sayangi....

Tolong ya...

--END--

Comments

a.H.s said…
doakan yang terbaik untuk dirimu... amin... :)

p/s: saya suka statement kamu --> saya agak tamak dan boros, saya perlu banyak duit hahaha...
maz m. said…
Tun Nuwa,

Thank u... doakan ak k'
Ko pa cita tek???
Hehe just admit la mmg ak tok tamak haloba =)

Popular Posts