--AK diTAGGED--


1. copy cute blogger award macam nok kat atas tok dlm blog ktkorang
2. Link or cerita balit sapa nok merik award tok ngan ktkorang

:::Penyampai Anugerah: Anwar Hamudy el-Sapiee:::




http://haamoody.blogspot.com/



3. Blogger nok ditag mestila cerita 10 benda tentang diriknya (ntah hapa2) sebelum tag mana2 orang

10 benda pasal ak:
# aku suka makan, makan nang best sebab ya ak kin gemok, i love carbs!!!

#ak suka juak berfoya2 mcm karaoke, ng movies, shopping, men bowling, pool, sampei lupak dunia n lupak segala assignment yang ada

#ak suka nangga cerita SEX N D CITY, kesimpulannya aku berpikiran agak YELLOW sapa tauk diam2 sudey

#aku suka pakei heels sebab heels molah aku rasa tinggi, rasa kaki panjang, rasa slim, rasa runaway model, n rasa kacak, so boh la gago agik pastok mun aku pakei heels either bertempat or sik bertempat

#aku pernah terusuk kat monorail station on d first day ak pakei heels baru ak kaler merah, nasib bait awal pagi (kol 9.30) cuti ari sabtu semalam, so org sik brapa rami, n aku pon sik brapa malu, molah muka slamber jak aku trus berjalan dengan yakin!!! pathetic!!!

# sebenarnya ak nak beli heels bru kaler merah kat vincci+, kedei ya tutup for CNY, so ak tok sik penyabar jadi ak beli jak mana2 brandless heels kaler merah (aok aku nang cheapskate) so mun heels ak beli ya sik tahan lamak maka aku akan barbai'ah yang aku sikkan beli mana2 heels yang ntah apa2, tapi mun heels ya tahan lamak, aku akan beli heels bajet next time around

#ak suka milo kow2 kuasa infiniti, tapi ak tgh cuba boikot nestle so aku switch ke vico n molah vico kow2 (sigek gik fakta pathetic)

#kawan2 aku salu sakit ati ngan aku normally pasal satu benda -- AKU INPUNCTUAL!!! so aku tgh try untuk berubah walaupun amik masa berkurun lamanya, sila support aku wahai member2ku...

#ak BUKAN SEORANG YANG PENGEMAS, tapi aku pastikan aku mengamalkan good personal hygiene spt tukar spender dua or 3 kali sehari dan sebagainya

#berak dan kentut adalah satu benda yang anugerah yang tidak ternilai dikurniakan kepadaku dan ak akan enjoy d moment while doing these processes.... (tok sik bermakna ak tok ceridak, bygkan ko semiggu sik berak pa ko rasa??? terrible nak??? bulak la mun ko sik suka berak)

aku tag:

chedet, dr.mahathir new site

aida shota, siti hazirah, abdul wahab aliff, aisya shurfa, alea waheeda, mukhlis ahmad azam, musa ayub (mun kau blogger la), eexa, nonie el-mujaheed ,


--END--

Comments

Anonymous said…
xda pun kau cerita ngan aku pasal kau terusuk rah monorel?
Anonymous said…
Idup Maziah! idup Sek & da City!
wah? nasib baik ada tanda-tanda aku faham
a.H.s said…
wah...
bagus bagus...
nang sesuai la award ya ngan kawu...
oww...shopping x ajak...
maz m. said…
kau sama juak kuar sik ajak

Popular Posts